Hulp en ondersteuning
Kansino Logo
Icon/Search-N1

Veelgestelde vragen

We begrijpen dat dingen soms niet gaan zoals gepland. We zijn er om je te helpen je ervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bekijk voordat je contact opneemt met onze klantenservice eerst de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen van onze spelers. Als je niet vindt wat je zoekt, neem dan gerust direct contact met ons op via live chat. Jouw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen onze service te verbeteren. Wees gerust, we doen er alles aan om elk probleem op te lossen, hoe klein dan ook.

ACCOUNT AANMAKEN

Tijdens het registeren vragen we een foto van je identiteitsbewijs en verifiëren we deze via iDIN. Een veilige en vertrouwde methode van jouw bank. Als dit gelukt is dan is verificatie niet meer nodig, ook niet bij uitbetalingen.

Nee, tenzij om bepaalde documenten gevraagd wordt.

Wij hebben een wettelijke verplichting om je identiteit te bevestigen via iDIN. Een veilige en vertrouwde methode van jouw bank.

Je kunt je account sluiten door contact op te nemen met de klantenservice, via livechat, telefoon of e-mail. Zorg ervoor dat je eventueel balans op je account uitbetaald naar je bankrekening voordat je je account sluit. Een speler kan zijn account op elk moment sluiten.

Dit komt weleens voor. Neem contact op met onze klantenservice via de livechat en dan sturen ze je de code handmatig toe.

Geen paniek. Blijft het probleem zich voordoen wis je browsergeschiedenis of verwijder je cookies en herstart je browser. Ben je toch bang dat je winst bent verloren noteer dan je rondetijd en stuur een email naar klantenservice@kansino.nl. Wij kunnen dan inzien wat de uitkomst was van je laatste spin of inzet.

STORTINGEN & UITBETALINGEN

Geld overmaken gaat heel eenvoudig en veilig via iDeal. Als je ingelogd bent klik je op ‘saldo’ en dan op ‘opwaarderen’.

Nee, dit kan niet. Je kunt alleen geld storten met het rekeningnummer dat je bij ons hebt geregistreerd.

Wij verwerken een uitbetaling vrijwel direct maar het duurt, afhankelijk van de bank, vaak tot 3 werkdagen voordat het op je bankrekening gestort is.

Uitbetalen kan als je ingelogd bent. Ga naar het menu en klik op uitbetalen. Als je uitlogt vragen wij je ook of je je winsten eerst wilt uitbetalen.

Neem via de 24/7 livechat contact op met onze klantenservice. Zij kunnen direct kijken of er iets is misgegaan.

Geen zorgen, dit bedrag wordt automatisch weer teruggestort op je rekening. Je kunt alleen bij ons storten met het rekeningnummer waarmee je je bij ons hebt geregistreerd via iDIN. Het terugstorten kan een aantal dagen duren. Wil je het rekeningnummer waarmee je wilt storten wijzigen neem dan contact op met onze klantenservice.

Dit ontvang je binnen 3 werkdagen terug op je bankrekeningnummer.

Nee, dit kan niet. Wij verwerken een uitbetaling vrijwel direct.

Het minimale uitbetalingsbedrag is €1.

Het minimale stortbedrag is €10 en het maximale stortbedrag is €5.000. Je kunt bij ons ook een stortingslimiet instellen.

Het maximale bedrag is €30.000 per dag. Denk hierbij wel aan je ingestelde maximum saldo limieten.

BONUSSEN

Je bonus kan verlopen zijn, of je kan hem geannuleerd hebben door een uitbetaling te doen of een andere bonus te claimen. Daarnaast heb je misschien een medewerker van de klantenservice gevraagd om de bonus namens jou te annuleren.

Als een bonus eenmaal geannuleerd is, kun je deze niet meer claimen.

Als je jonger bent dan 24 jaar, kom je vanwege regelgeving niet in aanmerking voor bonussen. Als gevolg daarvan is de promotiepagina niet zichtbaar voor je. Het kan ook zijn dat je een limiet hebt, een interventie hebt gehad met een afkoelingsperiode of bent teruggekeerd van een zelfuitsluiting die ook een afkoelingsperiode van 90 dagen heeft. Dit staat beschreven in zowel de algemene voorwaarden als de specifieke bonusvoorwaarden.

Het kan zijn dat je in het verleden een verzoek hebt ingediend om geen bonussen meer te ontvangen. Dit wordt aangevraagd via de klantenservice, dus mocht je deze beslissing willen terugdraaien, neem dan contact op met onze toegewijde medewerkers via live chat of via e-mail klantenservice@kansino.nl.

Welkomstbonus? De Welkomstbonus is alleen beschikbaar voor spelers die zich na 7 maart 2024 hebben geregistreerd. Om in aanmerking te komen moet het je eerste storting zijn en binnen 60 dagen na registratie. Als je een andere bonus claimt vóór de Welkomstbonus, verlies je de kans om te profiteren van de Welkomstbonus, aangezien deze exclusief beschikbaar is voor de eerste storting.

Om een andere bonus te claimen, moet je een storting doen die voldoet aan de minimumvereiste. Deze minimale storting staat altijd vermeld op de promotiepagina en in de specifieke bonusvoorwaarden.

De storting moet gedaan worden in één enkele transactie en kan niet gecombineerd worden. Bijvoorbeeld, twee stortingen van elk €10 komen niet in aanmerking voor een bonus die een minimale storting van €20 vereist. Bovendien moet de storting worden gedaan met een geaccepteerde betaalmethode.

Je kunt niet meer dan één bonus tegelijk claimen. Om een andere bonus te claimen, moet je voldoen aan de inzetvereisten van je actieve bonus of de actieve bonus annuleren. Houd er rekening mee dat het annuleren van een bonus zal resulteren in het verlies van een eventueel resterend bonussaldo, inclusief eventuele winsten op die bonus.

LIMIETEN

Door aangescherpte verplichte wet- en regelgeving ter bescherming van de speler, dien je speellimieten in te stellen. Het instellen van deze limieten kan je heel eenvouding In je account onder ‘verantwoord spelen’. Wil je een limiet verhogen dan duurt het 7 dagen voor deze wijziging in werking treedt.

Vanaf 1 augustus 2024 zullen alle limieten worden ververst volgens kalendermaanden, -weken en -dagen in UTC-tijd om te voldoen aan de regelgeving. Dit betekent dat de limieten voor kalendermaanden elke 1e van de maand om 00:00 UTC (02:00 CEST/01:00 CET).
worden ververst.

Dit houdt in dat de kalenderlimieten nu als volgt worden berekend:

Kalendermaand: van de 1e tot het einde van de betreffende maand
Kalenderweek: van maandag tot en met zondag van elke week
Kalenderdag: dagelijks van middernacht tot 23:59 UTC (01:59 CEST/00:59 CET)

JONGVOLWASSENEN

Als jongvolwassene is het belangrijk om in een veilige omgeving te spelen als je begint met het ontdekken van gokken als een vorm van entertainment. De bescherming van spelers is van het grootste belang voor Kansino en daarom hebben we een maximaal stortingslimiet ingesteld voor jongvolwassenen.

Om jongvolwassenen te beschermen tegen gokgerelateerde risico's, heeft Kansino de maximale stortingslimieten voor jongvolwassenen vanaf 1 maart 2025 verlaagd om een betere bescherming te bieden.

NETTO STORTINGSGRENS

Voor jongvolwassenen is de netto stortingsgrens €300, en voor klanten ouder dan 24 jaar is de grens €700 per kalendermaand, tenzij anders bepaald vóór 1 oktober 2024. Wanneer de grens voor netto stortingen wordt overschreden, ontvang je hiervoor een waarschuwing, welke je zal begeleiden in de volgende stappen omtrent het besteedbare vermogen. 

Netto storting, is het bedrag dat je op je account hebt gestort minus wat je hebt opgenomen. Bijvoorbeeld, als je €100 stort en vervolgens €30 opneemt, is je netto storting €70.

Als je jouw limiet wilt verhogen, moet je aantonen dat het verantwoord is om meer uit te geven. Dit betekent dat je toestemming moet geven om de nodige bankgegevens te delen via onze geautomatiseerde verificatie of door documenten te uploaden via de uploadfunctie in je account, om aan te tonen dat je over voldoende financiële middelen beschikt om deze wijziging te ondersteunen.

Je nieuwe limiet wordt bepaald nadat we de door jou verstrekte informatie hebben gecontroleerd, zoals je inkomen. Dit is om ervoor te zorgen dat de nieuwe limiet geschikt is voor jou en binnen de regels en voorschriften valt.

Kansino stelt limieten en grenzen in om ervoor te zorgen dat onze klanten niet meer geld uitgeven dan ze zich kunnen veroorloven. Het is als een vangnet, zodat je niet te ver gaat. Dit is onderdeel van de regels om het spelen leuk en verantwoord te houden.

Als je je limiet bereikt, kun je de rest van de kalendermaand geen stortingen meer doen. De netto stortingsgrens wordt weer gereset op de 1e dag van de volgende kalendermaand en daarna kun je weer storten.

De nieuwe regelgeving spreekt niet van limieten, maar van grenzen voor mogelijk risicovol gedrag. Kansino heeft deze grenzen geïntegreerd in een gebruiksvriendelijke klantomgeving. Hoewel deze grenzen niet direct zichtbaar zijn in je account, kun je de stortings- en verlieslimieten wel bekijken en aanpassen op de 'Mijn Account' pagina.

Geldige documenten zijn stukken die je inkomen aantonen, zoals je loonstrook, bankafschriften of belastingaangifte. De documenten mogen niet ouder zijn dan 3 maanden. Deze documenten helpen ons met het bepalen en instellen van de netto stortingsgrens. 

Nee, een andere optie zou zijn om de benodigde informatie via onze geautomatiseerde verificatie te verstrekken, waarmee we de benodigde informatie via je persoonlijke bankrekening kunnen opvragen.

Als je zelfstandige bent, moet je bewijs van je inkomen leveren. Dit kan bijvoorbeeld een document zijn zoals je laatste belastingaangifte, of je kunt toestemming geven via onze geautomatiseerde verificatie, zodat wij je bank kunnen vragen de nodige informatie te delen over de inkomstenstroom van bedrijf naar de persoonlijke bankrekening. 

Als je met pensioen bent, zal je ons toestemming moeten geven zodat wij via onze geautomatiseerde verificatie, basisinformatie van je belangrijkste persoonlijke bankrekening(en) kunnen ophalen, die de stromen van je pensioenbetalingen laten zien. Dit toont hoeveel geld je ontvangt van je pensioen of andere inkomstenbronnen. Op deze manier kan er worden aangetoond dat er op een verantwoordelijke manier wordt gespeeld. 

Als je partner je financieel ondersteunt, kun je een gezamenlijke bankrekening gebruiken waarin je als mede-eigenaar staat vermeld. Je moet dan toestemming geven zodat wij de benodigde informatie over het inkomen van je partner kunnen opvragen. Een andere optie is het aanleveren van documenten waarin het maandelijkse of jaarlijkse inkomen van je partner wordt aangetoond, samen met een verklaring of brief van je partner die dit uitlegt.

Ja, je kunt passief inkomen gebruiken, zoals huur van een eigendom of rente uit investeringen. Je moet toestemming geven via onze geautomatiseerde verificatie, zodat wij toegang krijgen tot basisgegevens van de bankrekening waarop je het passieve inkomen ontvangt.

Als je inkomsten krijgt uit dividenden (bijvoorbeeld uit aandelen in een bedrijf), kun je dit gebruiken om je inkomen aan te tonen. Je moet documenten verstrekken die laten zien hoeveel je ontvangt uit deze dividendbetalingen, zoals bankafschriften of dividendverklaringen. Houd er rekening mee dat slechts een klein percentage van dat bedrag dat je ontvangt, wordt meegenomen bij de berekening van je netto stortingsgrens. 

Ben je op zoek naar een Engelse versie van Kansino? Bezoek onze Engelstalige site hier

Hoofdpartner van AZ Alkmaar

AZ Alkmaar
Playtech
Big Time Gaming
Booming Games
ELK
Evolution
G Games
Gamomat
Hacksaw Gaming
Greentube
Inspired
iSoftBet
NetEnt
Gaming Corps
Hacksaw Open RGS
Nolimit City
Oryx
Merkur
Pragmatic
QuickSpin
Play N Go
Red Tiger
RubyPlay
Red Rake
Push Gaming
Relax Gaming
Games Global
Spinomenal
Skywind
Thunderkick
Yggdrasil
Synot
Stakelogic
SG Digital
Raw iGaming
Wazdan
Endorphina
Playson
Barcrest